Klacht: Batterij was niet goed meer

op 15 december 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was in de winkel met de vraag of mijn batterij nog onder garantie viel , ze hebben hem toen doorgemeten en er werd verteld dat hij 285 keer opgeladen was en dat hij 500 keer opgeladen mocht worden. Ze zouden hem opsturen en dan kwam het goed. Kreeg daarna email dat het de hele telefoon vervangen moest worden / scherm . Kosten 310 euro , daar ging ik niet mee akkord. Telefonisch contact gezocht en telefoon was zogenaamd krom en werd niet gerepareerd en terug gestuurd. Ik kreeg telefoon dat hij in de winkel was en toen ik hem op ging halen was hij nu echt krom. Medewerker zij dat hij dat al moest zijn want dat ze hem dan niet uit elkaar haalden. Ik had echter foto dat hij uit elkaar was gehaald ? Volgens de winkel kon dat niet. Hier ging ik niet mee akkoord , hij zou overleggen wat hier aan te doen? Ik kreeg vandaag telefoontje dat er niets aan gedaan werd en dat het jammer maar helaas was. Ik had helemaal geen recht op garantie want dat was een foutje van de medewerker in de winkel. Als ik dat had geweten had ik hem helemaal niet opgestuurd en was mijn telefoon nu niet krom geweest ? Wat kan ik hier aan laten doen ?

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een schadeloos stelling voor mijn telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Guus vd bosch