Klacht: batterij vervangen

op 20 februari 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag met de trein op tijd naar Apple Amsterdam om de eerder bestelde batterij te laten plaatsen.
Na een wachttijd van ruim 1 uur dacht de iphone 6s weer op te kunnen halen, maar helaas.
Bij openen blijkt dat er vochtschade is!!!
Nooit heeft mijn phone het water gezien en bovendien werkt alles uitstekend!
Ze plaatsen de batterij niet en ik wordt verplicht de vochtschade te laten herstellen, kosten € 247;00
Ik heb dit geweigerd en gevraagd of ze enkel de batterij willen plaatsen zomder aanspraak op enige garantie, antwoord Neen dat kan niet!
Inkl. reistijd na 4 uur weer thuis en ik heb zat van de enorme arrogantie van Apple!

Gewenste Oplossing:

Batterij vervangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonasis