Klacht: Batterij van toestel defect

op 20 december 2012 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Toestel aangeschaft op 24-10-2012 eerste week standby min 3 dagen (met veel bellen) daarna minder bellen en korter standby ca 8uur (2 van de 8 uur in gesprek)
na telefonisch overleg wordt verteld
sorry meneer wij kunnen NIETS voor uw doen

Garantie NIET DUS

Of een nieuwe batterij of een nieuw toestel.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 21 december 2012 om 10:43 geantwoord

Geachte klant,

Wij betreuren het dat uw toestel een defect vertoond.

Wij hebben naar aanleiding van uw klacht contact met u opgenomen en u geadviseerd om het toestel ter reparatie aan te melden. Indien de accu inderdaad defect is zal het reparatiecentrum deze kosteloos vervangen.

Customer Support
Belsimpel.nl.

Reactie van de melder van de klacht basbor

6 jaren geleden - hallo, ben op aanraden naar een phone house vestiging geweest deze heeft de telefoon geupdated helaas is er geen verbetering opgetreden heb ook een batterij van een zelfde toestel geprobeerd maar helaas geen succes na overleg met het servicepunt hebben zij ons verteld dat het met simpel.nl geregeld moet worden omdat daar het toestel vandaan kom en ook de garantie loopt mijn oplossing is nog steeds een nieuw toestel en de oude terug voor garantie ik hoor graag wanneer ik een nieuw toestel kan ontvangen groet, bas

Alle klachten die gemeld zijn door basbor