Klacht: Batterij snel leeg

op 16 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een Samsung s7 die na de laatste software updaten steeds snel leeg is. Een halve dag maximaal en dan gebruik hem nog niet eens zoals ik normaal doen zou. In de winkel vertelde ze me dat het probleem echt in die laatste update zit. En dat ik moest wachten tot er een nieuwe updaten kwam die het probleem zou kunnen verhelpen. Ik vind het echt heel teleurstellend en ik hoop dat jullie hier iets aan gaan doen

Als jullie zouden kunnen vertellen wanneer er iets aan dit probleem gaan doen omdat dit echt een veel voorkomende probleem is . En anders een powerbank of draadloze oplader zouden afstuderen zodat ik in ieder geval op een normale manier het huis uit kan gaan wetend dat ik iemand kan bellen. Ik ben chronisch ziek en voor mij is de gsm een soort van veilig gevoel dat als er iets gebeurd ik altijd iemand kan bereiken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky76