Klacht: Batterij afstand bediening na een week op

op 26 mei 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag, deze melding heb ik vaak voorbij zien komen en ook de geboden oplossing. Helaas nadat ik de tv had gekocht. Ik kan me niet vinden in de geboden oplossing. Te gek voor woorden. Ik moet wekelijks soms om de ene dag de baterijen vervangen. Nee de ok knop is niet ingedrukt. Zelf al is het een smart TV kan ik niet voorstellen dat dit normaal is. Hebben jullie een betere oplossing? Ik moet anders na elke handeling de batterijen eruit halen als ik een beetje duurzaam wil leven en geld wil besparen. Please help.

Gewenste Oplossing:

Graag een oplossing waarbij ik niet elke week nwe batterijen hoef te kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Alle klachten die gemeld zijn door Laila1975