Klacht: Batavus milano defeckt tijdens vakantie

op 19 mei 2016 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Goedenavond . Sinds 14 dagen ben ik terug van mijn fiets vakantie van Bergen aan Zee naar de algarve Portugal. We zijn zes weken onderweg geweest met de Batavus milano met 7 handversnellingen elektrisch. Wij jebben vorig jaar 2 fiets batavus milano gekocht omdat er zeer goede recensies werden geschreven over deze fiets.Ik had toen al het plan om samen met mijn broer naar Portugal te fietsen en daarom kochten wij de batavus fiets. De reis verliep vlotjes en de fiets hield zich goed tot we even voor Bordeaux mijn versnelling het begaf. We zaten velen tientallenkilometers van een fietsenmaker af zodat we genoodzaakt waren om een taxibusje die ons met de kapotte fiets naar de fietsenmaker kon brengen. De taxi en de reparatie kostte mij € 265,00. Na enkele dagen trapte de fiets weer door in de versnellingen. Toen weer naar een fietsenmaker die gelukkig in de buurt was laten maken € 95,00 kostte dat mij toen. Na verloop van tijd gebeurde weer het zelfde, ik heb toen mijn man gebeld want ik kon zo niet verder want ik had geen vertrouwen meer in de versnelling. Mijn man is toen gekomen met zijn achterwiel uit zijn batavus fiets naar de spaansche grens een rit van 1200 kilometer om ervoor te zorgen dat ik mijn reis samen met mijn broer af te maken. Toen heb ik geen problemen meer gehad. Ik heb onderweg veel kosten gemaakt waar ik niet op had gerekend met een fiets van deze prijsklasse daarom zou ik het erg op prijs stellen als Batavus mij de gemaakte kosten zou willen vergoeden en tevens een nieuwe naafversnelling in mijn achterwiel zou willen plaatsen.

Vriendelijke groeten Lyda van Twisk

Als het vergoed word heeft erg veel stres geleverd tijdens de fietsvakantie .

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Batavus in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Batavus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Batavus

Heeft op 20 mei 2016 om 12:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Damlandermolen