Klacht: basis pakket ?????????????

tvzenders op 25 augustus 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 5 september 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste, Wij hebben u op 28-08-2014 het volgende gestuurd: 'De reden dat u nu €17,45 betaalt in plaats van €14,45 heeft te maken met de prijswijziging die onlangs is doorgevoerd voor de extra smartcards. Voorheen betaalde u €1,50 voor deze...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 25 augustus 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

We betaalden in de maand juni € 14,45 en in de maand juli € 17,45 .
Waarom ineens omhoog ????
Welk zender-pakket behoort hierbij ?????
Veronica , tv Fryslân , discovery , enzovoort kunnen we al heel lang niet meer ontvangen , en na de laatste wijziging ivm met een 2e kaart (nov/dec
2013) is het in de loop van 2014 slechter geworden .
We hebben ook wel een half jaar lang , om de 4 dagen moeten her programmeren , maar toen deden boven genoemde zenders het wel .

Gewenste Oplossing:

Zodra we het aanbod van de zenders hebben , waar we ook voor betalen ,
en we ook weten of de bedragen kloppen , die betaald zijn , en waarom er zomaar verhoging wordt doorgevoerd .
Geeft u dan ook aan ons door wat we zelf kunnen veranderen ?
Zenders opnieuw inladen of software downloaden helpen niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 05 september 2014 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben u op 28-08-2014 het volgende gestuurd: 'De reden dat u nu €17,45 betaalt in plaats van €14,45 heeft te maken met de prijswijziging die onlangs is doorgevoerd voor de extra smartcards. Voorheen betaalde u €1,50 voor deze kaart en nu is dat €4,50.
Dit heeft te maken met de stijgende kosten die zenders aan ons berekenen voor het doorgeven van deze zenders. Ook zijn er zenders bijgekomen. U ontvangt nu de zenders van het Basis pakket op de extra kaart. Het kan nodig zijn om uw zenderlijst te verversen zodat deze nieuwe zenders op de juiste plek komen te staan.
CanalDigitaal heeft haar abonnees op de hoogte gesteld door middel van een brief en/of email bericht. Indien u deze niet heeft ontvangen en graag meer informatie wenst, horen wij dit graag. '

Hierna hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen via deze weg en daarom sluiten wij deze klacht.

Mocht u onverhoopt nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met de telefonische klantenservice via 0900-9323 (€1,- per gesprek + gesprekskosten).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie