Klacht: Basic fit.

op 29 april 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 27-09-2016 een bedrag van 122,65 overgemaakt naar global collect in de veronderstelling dat dit terecht zou komen op het rekeningnr. Van basic fit dit was niet het geval en naar een aanmaning van basic fit heb ik contact op genomen en een foto doorgestuurd van mijn bankrekening naar zowel basic fit als later global collect en global collect zou mij dit geld terug overmaken want jullie konden dit niet overmaken naar basic fit ik had nu al zo’n 7 maanden niets vernomen dus ging ervan uit dat jullie dit onderling hadden opgelost nu kreeg ik opeens een rekening van een incasso bureau dat ik basic fit dit geld nog steeds schuldig was ondertussen heb ik deze 122,65 van jullie nooit terug gehad?

Zodra ik mijn 122,65 terug gestort krijg van global collect

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 01 mei 2017 om 13:32 geantwoord

1-Mei-2017 Mevrouw Coenen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Nellyii_o1hotmail