Klacht: baron papieren kaartjes

op 19 februari 2018 over Efteling in de categorie Attractiepark

Beste efteling
Ik heb normaal niets te klagen of op te merken daarom heb ik met ons gezin van drie kinderen zelfs een jaar abonnement wat me wel dwars ligt is dat mijn zoontje een spreekbeurt wilde geven over de baron achtbaan in jullie park toen kregen we bij het instappen een kaartje van te voren uitgerijkt mijn zoontje wilde deze graag gebruiken om op te plakken voor zijn spreekbeurt ik zei tegen hem dat hij dit gewoon even moest vragen aan een medewerker van de atractie deze medewerker zei nee deze mogen niet mee gegeven worden en gooit ze gewoon in de vuilnisbak ze zijn tenslotte gewoon van papier gemaakt ik ben toen aan verschilende mede werkers gaan vragen om een papieren kaartje van deze baron te kunnen krijgen weer zeiden ze van nee goed mijn zoontje teleurgesteld
Heb ik hem maar afgeraden om een spreekbeurt over de baron te houden
Nu vandaag kijk ik op marktplaats bied iemand zes gele en zes groene kaartjes aan voor 6 euro en er staat ook nog bij meerdere stuks verkrijgbaar nu is mijn vraag hoe komt deze persoon er dan aan ? en ook aan deze hoeveelheid ?
ik verrek het om er geld voor te betaalen en hoef ze ook niet meer te hebben maar wilde dit wel even met jullie delen zelfs kleding van personeel wordt te koop aangeboden wel zonder foto dus is illegaal raar dat dit allemaal zo maar kan
tog teken ik met vr gr fam kerkhofs
Omdat degene die deze mails moet lezen en beantwoorden er ook maar opdracht voor krijgt en betaald bij de hogere heren komt zo.n mail tog niet terecht

over het park verder heb ik niets op of aan te merken en het personeel is ook vriendelijk niets over te klagen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pimboer