Klacht: Barman met temperament

op 12 september 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Ons verblijf was van vrijdag 9 september tot en met zondag 11 september. Eerst en vooral wil ik stellen dat met de hele groep zoals gewoonlijk hebben genoten van de kwaliteit en service die we van “Van der Valk” ook gewend zijn. Dit jaar tijdens ons verblijf met betrekking tot de triatlon die jaarlijks plaatsvindt in Almere was er toch een iets wat minder fraai tafereel.
Op zaterdag 10 september jongstleden besloten we met een groepje atleten een mooie dag met uitzonderlijk prestaties af te sluit met lekker eten. Het werd al snel gezellig en zo duurde ons tafelen tot ruim 2300 uur. Een vriendelijke dienster meldde ons dat het restaurant om dit uur normaal sluit. Echter geen probleem want onze openstaande rekening verhuisde gewoon naar de bar van het hotel. Gezellig verplaatste onze groep zich naar desbetreffende bar. Echter na een klein uurtje meldt plots een barman in de persoon van “Collin” dat hij wilde afsluiten. Dit vonden we vreemd omdat er nog zoveel mensen aanwezig waren en vroegen om uitleg. Hij antwoorde dat er problemen waren met Franstalige gasten op het terras en dat hij zo tot de beslissing van sluiting is gekomen. Wij als goede Belgen en in ons beste frans zijn de heren gaan aanspreken. Al snel kwamen deze tot inkeer en besloten om naar de kamer te gaan. Zij het niet dat we enkele minuten na het vertrek van de vervelende gasten getuige zijn geweest van het temperament van “Barman Collin”. Terwijl een vriend van ons zich naar het toilet begaf en zo langs de bar afliep zag hij hoe Collin een glazen fles stuk gooide op de grond. Mijn goede vriend zijnde een man van 54 jaar en zeer vaderlijk ontfermde zich meteen over Collin en toonde enigszins begrip. Ook overhandigde mijn vriend hem spontaan een briefje van vijf euro om hem weer rustig alsook gunstig te stemmen. Het heeft niet mogen baten want enkele momenten later stonden we alsnog in de lobby. Daar ik op dat moment zelf aan het genieten was van alcoholische dranken heb ik me niet ingemengd in dit dispuut. Echter betreur ik zelf zijnde politieagent als ik getuige ben van dit soort uitspattingen. Zeker ten aanzien van andere gasten en de aanwezige dames aan onze tafel die toch onder de indruk waren. Begrijp ons niet verkeerd want ook volgend jaar keren we terug om te genieten van jullie huis maar vond het toch opportuun dit voorval te melden. Met vriendelijke groeten Mr en Mevr Vankrunkelsven-Vanbael, kamer 104

nihil

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicovankrunkelsven