Klacht: barkruk; onderdeel na 3 weken nog steeds niet ontvangen

op 06 april 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

3 weken geleden kocht ik bij leenbakker Eindhoven op de Boschdijk 2 barkrukken. de eerste kruk kreeg ik snel en makkelijk in elkaar gezet, bij de 2e ging het wat moeilijker. de stang waar de kruk op staat die kreeg ik niet in de ‘voetenhouder’ gedraaid. na het nog een paar keer geprobeerd te hebben, bleek dat het gewoon niet in elkaar pastte. ik ging er meteen mee terug naar de winkel met het bonnetje en heel de doos met de rest van de onderdelen van de kruk (waar ik net een uurtje geleden vandaan kwam met de 2 krukken) en daar hebben ze hem in elkaar proberen te draaien. dit lukte niet, daarna hebben ze er olie in gegooit en na 3 kwartier trekken en draaien met 2 man zat de kruk eindelijk in elkaar, maar de hendel waar je de kruk mee omhoog en omlaag kan zetten was hierdoor helemaal vervormd. na lang zeuren wilde de medewerker de stang waar het hendeltje aan vast zat wel opnieuw bestellen. goed ik was tevreden, maar toen ik thuis kwam, en de kruk omhoog wilde zetten brak al meteen het hendeltje af (dit had ik kunnen verwachten, vandaar dat ik daar ook een nieuwe van wilde). ik dacht van, ja ik krijg bijna een nieuwe, dus ik wacht het nog wel even af.
ik zou een sms krijgen wanneer het onderdeel binnen is. na een week kreeg ik een smsje, ik ging naar de winkel, maar ze hadden het verkeerde binnen gekregen. ze hebben het opnieuw besteld en ik wacht nu al 2 weken. heb al een keer gebeld, maar het was nog steeds niet binnen en ik moest maar afwachten.

ik heb drie weken geleden een barkruk gekocht, nog geen een keer kunnen gebruiken en wacht nog steeds op een onderdeel!
die dag dat ik hem gehaald had en daarmee terug kwam, had ik nog voorgesteld om het te ruilen, maar nee dat wilde meneer niet dat kon niet en er moest echt een nieuw onderdeel besteld worden.
het is toch niet mijn schuld dat de onderdelen niet pastte??? de medewerkers van leenbakker kregen hem ook maar met heel veel moeite in elkaar MBV heel veel olie, waardoor het hendeltje helemaal gebogen was en nu gewoon afgebroken is.

een nieuwe kruk of heeel snel het onderdeel dat ik nodig heb, zodat ik mijn kruk gewoon kan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door linda_ta