Klacht: BARGE LS – Sneakers laag – black/white Etnies BARGE LS – Sneakers laag – black/whit

op 08 juli 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb rond 22 juni schoenen besteld voor mijn zoon 11001009016133
maar heb die tot heden nog niet ontvangen. Ik hoop dat jullie die niet naar mijn factuuradres hebben gestuurd want ik heb speciaal een leveringsadres ingevuld Weg naar as 177 3660 Opglabbeek daar ik niet aanwezig was bij mijn woning voor ontvangst. Is de eerste keer dat ik via jullie bestel maar vind het toch maar niks heb juist nagekeken als ik vergeten was om het leveringsadres in te vullen maar heb dat dus wel gedaan. Hoe gaan we dat oplossen. Ik kom deze maand niet meer bij mijn woning

b

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht pluisjejelfke

8 maanden geleden - hoezo ze willen dat niet behandelen zij zijn wel in fout gegaan niet ik... Ik had de juiste gegevens ingegeven dat ze de schoenen in opglabbeek weg naar as 177 moesten sturen en niet naar mijn adres omdat daar niemand is op het ogenblik. Maar is niet erg is de eerste keer dat ik besteld had via zalando en zal ook de laatste keer zijn Nooit zal ik op die site nog iets bestellen en goede reclame zal er ook niet bij zijn. Als in mijn vriendenkring iets over bestellen via zalando zal ik geen goede beoordeling erover geven dat ze fouten maken en er niks aan willen doen. Mijn zoon had die schoenen nodig om naar een trouwfeest te gaan nu zijn we extra nog schoenen moeten gaan kopen en hoe zit dat met mijn geld hahahahahahahahahahahahahahahahah bedriegers zijn het

Alle klachten die gemeld zijn door pluisjejelfke