Klacht: Rekening duurder na foute rekening

op 02 januari 2017 over Bar en Cafe Celona in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij een avondje eten in Bar en Cafe Celona te Enschede hebben we een poging gedaan tot het bestellen van een actie. We probeerde een “taart deal” te bestellen (taart + warme drank na keuze, aldus het menu).
We hebben de gewenste items ook gekregen, enkel werd deze deal niet gehonoreerd.
Nergens werd gemeld dat onze combinaties niet mogelijk waren met de deal. Dit werd tevens niet gemeld door de bediende.
Na het betalen werd deze fout ontdekt en bij de confrontatie werd gemeld dat we pech gehad hadden.

Gewenste Oplossing:

Ik vind het netjes om excuses aangeboden te krijgen. Ook stel ik het op prijs als er een schappelijke oplossing gevonden wordt voor de te hoge rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick Rozema