Klacht: bankstel palma met mankementen

op 15 maart 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb eerst al weken moeten wachten tot de bank kwam en ze zouden hem mij thuis bezorgen wat echter dus bleek na een telefoontje dat hij al 2 dagen in hun magazijn in de weg stond dus ik er na toe en nogmaals gevraagt bezorgen dat ding en graag met 2 personen omdat ik niet zwaar mag tillen komt goed 1 a 2 dagen later kwam hij dan en ja hoor de bezorger was alleen en heeft alleen de 3 zits en 2,5 zits naar binnen gewurgt en hem duiderlijk gemaakt schade is voor jou nou eindelijk heb je dan je bank en denk je er lekker van te kunnen genieten 2 weken en toen ging ik met vakantie dus 6/2012 niet veel zit plecier gehad toen we van vakantie weer kwamen gelukkig meer op kunnen zitten na een maand begon er een steekje op de leunig rare vorm te krijgen ik een foto en naar het filiaal o nee dat hoort zo komt vaker voor nu ja ik hou het in de gaten zo gezegt zo gedaan maar het werdt erger en de bank liet ook al inzak te vertonen op een bank waarbijna niemand op zit en hij kraakt en het achter bord zit beweging in ik alles door gegeven in nov 2012 komt goed we geven het door nou ik dec 2012 weer naar het filiaal ja we hebben het te druk dus we kunnen niet komen behoordelen je hoort van ons dus ik in jan 2013 weer naar het filiaal en ja hoor ze nemen contact met je op oke
week later ik weer naar het filiaal zijn ze nog niet geweest nee nou dan plannen we gelijk maar even een dag dus eind jan 2013 zijn ze dan eindelijk bij me op de stoep en krijg ik te horen dat het gegrondige klachten zijn en dat ze dit door geven aan het hoofdkantoor nou we zijn al in feb 2013 ik weer na filiaal er komt een externe bedrijf je krijgt bericht oke ja hoor eindelijk eind feb krijg je bericht we komen 6 maart de bank repareren oke eindelijk maar ja 6 maart kwam er dus iemand de bank weer inspecteren en werdt er gemompeld dit hoort zo bij de bank enz enzz
ik 9 maart naar filiaal en nog niks bekend en vandaag 15 maart eindelijk er is wat bekend nou je wordt er niet blij van de klachten zijn niet gegrond alleen de weef fout en daar kun je een x bedrag voor krijgen nou nee dankje ik ga niet akoort zouk maar andere oplossing terweil dat er een medewerker al gezecht had grote kans dat het niet gerepareert kan worden en dat je een andere bank uit mag kiezen dus niet he niet gegrond x bedrag en dan ook nog eens ophangen bij het hoofdkantoor als je met ze beld en mijn mails niet zijn binnen gekomen nou nee hier ben ik niet klaar mee nog

de bankstel terug nemen en mij een andere uitlaten zoeken
waar ik meer plecier aan mag beleven
want deze staat me nu al meer dan in de weg en iedereen die binnen komt valt het probleem op

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JAN_1982