Klacht: bankstel martello nog steeds niet goed

op 27 juni 2017 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Op 19-12-2015 is onze hoekbank martello geleverd . De bank zakt steeds door. de service monteur is al 3x langsgeweest en de bank is 19-01-2017 opgehaald en naar de fabriek gegaan om gemaakt te worden. deze kwam 23-03-2017 weer retour maar 14-04-2017 weer het zelfde probleem.
20-04-2017 is er weer een melding gemaakt naar de leverancier met het verzoek binnen 14 dagen te reageren. Hierop kwam de servicemonteur weer langs en deze heeft meerdere foto’s gemaakt en zijn bevindingen naar kantoor doorgemaild . verder kon hij hier niets aan doen.
Op 09-06-2017 kreeg ik een mail waarin stond dat ze wederom een service melding naar de leverancier hebben gedaan en binnen 14 dagen een reactie verwachten. Ik heb aangegeven hier niet mee akkoord te gaan en dat ik binnen 5 werkdagen een oplossing wilde . Tot dusver geen reactie meer gehad. Wat ik zelf heel jammer vind is dat je jarenlang daar komt als klant en altijd tot volle tevredenheid maar dat dit blijkbaar niet opgelost kan worden.

Als ik eindelijk een bankstel heb die goed is na alle ellende. En dat pronto reageert op je email. Ik begrijp dat pronto afhankelijk is van de leverancier maar daar kan ik niet de dupe van worden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

1 maand geleden - Hallo, Helaas kunnen wij uit je bericht niet lezen bij welke winkel je je bestelling gedaan hebt. Vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht kor sikkema

1 maand geleden - Deze heb ik gekocht bij pronto Groningen 28-06-2017 wederom een mail gestuurd maar ook hierop nog steeds geen reactie. Moet ik dan echt het cwb inschakelen? Ik vind dit gewoon jammer dat je totaal geen reactie meer krijgt. mvg

Bericht van Pronto Wonen

1 maand geleden - We hebben je klacht doorgestuurd naar de winkel met het verzoek om zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nederland

Reactie van de melder van de klacht kor sikkema

2 weken geleden - 31-07-2017 is er een monteur geweest van een extern bureau. Deze heeft onze bank voorzien van een opvulling. Verder heeft deze monteur uitgelegd dat deze bank in de loop van de tijd minder stevig gaat zitten en dat plooivorming ook voorkomt. Jammer dat de verkoper dit niet heeft gemeld nadat wij vroegen om een bank die stevig en strak blijft. Hij heeft ons nl aangeraden om een HR vulling te nemen voor € 200 extra, terwijl dit dus achteraf helemaal niets helpt en weggegooid geld is geweest. Wij gaan nu iig op zoek naar een bankstel die deze eigenschappen wel heeft. Verder ben ik blij dat het probleem nu iig gedeeltelijk is opgelost en hopen dat Pronto in het vervolg iets adequater en klantvriendelijker reageert op een klacht zoals we eigenlijk al die jaren gewend waren van hun.

Alle klachten die gemeld zijn door kor sikkema