Klacht: bankstel doet niet aan de verwachtingen

op 24 september 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Beste,

Op donderdag 15 september 2016 heb ik de bankstel Florence opgehaald in Breda.

Klacht: de bank doet niet qua zitcomfort aan mijn verwachtingen. Na ruim 1 week (na ontvangst) zit de bank nog steeds erg hard (de bank wordt dagelijks gezeten door 5 personen). Gevolg dat zowel ik als de rest van mijn gezinsleden onderrugklachten hebben na een klein uurtje in de bank te hebben gezeten.

De bank zit zo hard, dat we het gevoel hebben, gelanceerd te worden. Om het verschil te voelen tussen de Florance bank in de winkel en de bank thuis, ben ik de volgende dag (16 sept) naar Pronto Breda gegaan. Ik begrijp dat de bank in de winkel door heel veel mensen is ingezeten. De winkelverkoopster gaf me de tip om met de zitting mee te bewegen. Hierdoor \’breekt\’ de vulling. Het is een HR zitting. Na ruim anderhalve week op en neer te bewegen, is de zitting nog niet zachter geworden en hebben we nog steeds het lanceergevoel en rugklachten. Tijdens de verkoop is mijn gegarandeerd dat de HR zitting net zo zit als de zitting in de winkel. Het verschil dat de HR zitting langer meegaat.

Kortom: de bank die wij hebben ontvangen voldoet NIET aan de bank in de winkel. Al anderhalve week zit ik met dit probleem in mijn maag ben heel erg teleurgesteld.

Bank retourneren. De bank voldoet gewoon niet aan onze verwachting (is heel anders dan in de winkel).

Ik vind 1257 euro nu echt weggegooid geld.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht joletteboomaars@ziggo.nl

2 maanden geleden - Bij deze wil ik de afspraak met de monteur bevestigen op woensdag 5 oktober tussen 09.00 en 13.00 uur. Het adres is Biesveld 14 in Rijsbergen. Met vriendelijke groet, Jolette Boomaars

Alle klachten die gemeld zijn door joletteboomaars@ziggo.nl