Klacht: Bankstel Aberdeen

op 23 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 1 maand ging het stof al kapot. We hebben hierover gebeld en gemaild. Nu 3 maanden verder en nog steeds niks duidelijk. Klantenservice bellen heeft geen zin want je staat uren in de wacht. Filiaal zegt dat je hoofdkantoor moet bellen. Via social media wordt er wel snel gereageerd maar kunnen in het algemeen niks zelf uitvoeren. Al met al heel veel spijt van de aankoop. Schandalige klantenservice, en personeel gaat niet klantvriendelijk met je om. Deze klacht wordt inmiddels behandeld door een 3de partij omdat wij geen oplossing meer hebben. Alleen maar boosheid naar het bedrijf en het beleid ervan. Ik hoor het de mensen nog zeggen : ” excuses het is erg druk” of ” we lopen een beetje achter met de klachten afhandeling”.
Schandalig!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een definitieve oplossing komt. In de bank zelf hebben wij natuurlijk geen vertrouwen in dus wij verwachten: of een nieuwe stof over de bank (en de bijpassende stoel). Of een gehele nieuwe bank (en bijpassende stoel).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rickii