Klacht: Bankstel

op 13 september 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 19 juli 2017 hebben wij een bankstel binnen gekregen die wij gekocht hadden bij leenbakker in spijkenisse.

Nadat wij het bankstel hadden uitgepakt hadden zaten er een aantal gebreken aan het bankstel.

Wij zijn op 22 juli 2017 weer teruggegaan naar leenbakker om de klacht daar neer te leggen.

We hebben op maandag 24 juli foto’s opgestuurd naar leenbakker.
Op 25 juli werden wij gebeld, dat ze een vergoeding van 100 euro konden geven.
Hier zijn wij niet akkoord mee gegaan,
op 27 juli zijn wij weer teruggegaan dat we verder niks hebben vernomen van leenbakker.

We kregen te horen dat er voor 5 augustus contact zou worden opgenomen door de leverancier, dit was niet gebeurd.

wij weer terug toen kregen wij te horen dat het 8september zou worden, daar was ik het niet mee eens en ik gooide de mail met de voornoemde datum op de tafel.
Ik werd gelijk bestempeld als agressief persoon, maar als je constant maar terug moet komen, dan blijf je niet echt vrolijk.

Daarna kregen we weer een mail dat 8 september ook niet doorging maar dat het 13 september zou worden.

Op 8 september ondanks dat de datum verzet was, kregen we een telefoontje dat ze niet konden komen omdat hij ziek was.

op 11 september kregen we weer een mail dat het weer verzet werd nu naar 4 oktober. ( hoe hou je iemand aan het lijntje)

Ondanks dat de afspraak van 13 september afgezegd was, stond er toch een monteur voor de deur, alleen waren wij niet thuis.

Wij hebben weer gebeld en als het mee zit blijft het 4 oktober.
Wij zijn hier dus helemaal klaar mee.

Ik wil hierbij iedereen waarschuwen om niks bij leenbakker te kopen, dan wordt het allemaal veel duurder, we hebben nu al 4 vrije dagen op moeten nemen, wie gaat dit vergoeden.
En wat we nog meer aan ellende krijgen, we hebben er ook helemaal geen vertrouwen meer in.

Als jullie dat bankstel komen halen en mijn geld terug geven,

De foto,s hadden we al doorgestuurd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Reactie van de melder van de klacht bankstel 3

7 maanden geleden - We krijgen van leenbakker een mail terug, dat de klacht niet in beghandeling wordt genomen. We krijgen hier geen uitleg over, lekker makkelijk. DaNa maar mijn rechtsbijstand inschakelen en de media. Wat een schande van zo een bedrijf

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bankstel 3