Klacht: bankstel

op 03 oktober 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

goededag ik heb zaterdag 29-9-12 een bankstel gekocht 2x 2,5 zit daar is een fout gemaakt door de bedrijfsleider en de verkopers dat ik te veel korting heb gehad
De verkopster heb mijn daar over gebeld en ik heb ze terug gebeld dat het geregeld werd maar wat mijn tegen de borts stuit dat de hoofd schuldiger de bedrijfsleider dus niet het voor touw meen hier in en dat meisje met zijn fout opzadelt en zeg dat het van haar loon word af gehouden dus ik heb besloten om die € 299 te betalen ik ben dit niet verplicht maar jullie toe dus wij tomen onze goedewil en ik heb gisteren de bank op gehaald en wat schets mijn verbazing geen bedrijfsleider in de winkel dit vind ik zeer shecht zit er een ventje van 30 jaat te luisteren maar mijn verhaal wat duis de ass bedrijfleider blijkt te zijn die doet niks en denk we hebben de pen binnen dag meneer en niet meer terug komen dit ziet je terug in de nonverbalenhouding van de bedrijfsleider dit is een slechten zaak voor jullie winkels en zeker voor de klanten ik zal zeker niks meer kopen bij leen baker
met vriendelijke groet
Cor Laats
06-51093356

Ik had op ze minst een bedankje verwacht dat ik die €299 heb betaalt maar nee hoor nul ,nul
Nu verwacht ik zeker iets van jullie een te goed bon of zo dat is op ze minst het best wat jullie kunnen doen voor de klant Dus ik ziet graag wat te gemoet komen maar ons huis

Alle klachten die gemeld zijn door cor laats