Klacht: Bankrekening in gebruik nemen

op 14 januari 2014 over SNS Bank in de categorie Banken

Op 27 november 2014 heb ik telefonisch een nieuwe zakelijke bankrekening aangevraagd.
Het nummer kreeg ik snel en ik kon het meteen gebruiken.
Dit nummer heb ik bij factureren als nummer nummer door gegeven en mijn klanten betaalde hierop.
Ik had geen toegang tot deze rekening dus ik kan niet zien wie er betaalde en kon ook geen betlaingen doen. Ik heb dagelijks achter het probleem aan moeten bellen ik ben zelf geen enkele keer door SNS geinformeerd/
Dus belde ik met de help desk en kreeg steeds een nieuwe verhaal:
1. Het is druk maar het wordt binnen een week geregeld
2 Er mist informatie
3 Er was vergeten om een formulier naar me op te sturen.
4 Het door mij geretourneerde formulier was zoek.
5 Via een SNS vestiging een copie per e-mail gestuurd,dat was ook weg.
6 Nogmaals een formulier gestuurd.
7 Weer wachten en bellen, we zoeken het uit en bellen terug. Geen reactie.
8 Weer bellen weer laten uitzoeken we regelen het.
Ik heb minimaal 15 keer gebeld en op 14 januarie is er nog steeds niets geregeld, behalve de belofte dat het nu wel snel zou gaan.
Op de vraag waar nu mijn bank pas blijft werd geantwoord dat ze daar pas aan kunnen beginnen als de eerste verwerking is gedaan.

Bijna twee maanden geen enkel inzicht in mijn financiele situatie, salarissen uit prive betaald, credieuten iuit prive betaald omdat ik niet over het geld kon beschikken.

Volledige beschikking over mijn geld.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van SNS Bank

3 jaren geleden - Hallo F. Smit, Ik begrijp dat het erg vervelend is dat dit proces zo moeizaam verloopt. Dit is uiteraard niet de bedoeling, excuses hiervoor. Ik heb de afdeling Zakelijk verzocht om dit te onderzoeken en contact met je op te nemen om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals sorry voor het ongemak. Nanda SNS Bank Webcare

Heeft op 14 januari 2014 om 12:30 geantwoord

de klacht is voor een heel klein stukje opgelost, ik bel nu voor de zoveelste keer (meer dan 15 keer) de helpdesk omdat heel belangrijke informatie mist.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SNS Bank

Heeft op 14 januari 2014 om 12:34 geantwoord

Beste F. Smit,

Ik begrijp dat je vanochtend telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's en dat de aanvraag nu rond is. Nogmaals excuses voor het ongemak en een prettige dag gewenst.

Nanda
SNS Bank Webcare

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SNS Bank beoordeeld.

Bericht van SNS Bank

3 jaren geleden - Beste F. Smit, Inmiddels is er vanochtend telefonisch contact geweest met één van mijn collega's. Ik begrijp dat deze nog bestaande vragen heeft kunnen wegnemen. Mochten er nog vragen zijn, dan lezen we het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Nanda SNS Bank Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Auctions-Experts.com