Klacht: Wanneer ontvang ik mijn VIP-kaart en mijn prijs?

op 11 januari 2019 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan een maand geleden besloot ik om mee te doen, mede in verband met de VIP-kaart, én toen won ik een prijs van € 20,–.
Ik ontving nog een email als bedank,
máár dat is ook het enige.
Na zes en een halve minuut bellen werd mijn verbinding verbroken….
Opnieuw heb ik me weer aangemeld via het internet, maar mij kennen ze niet, en als ik wederom een lot kies waaronder een prijsbedrag zit, loopt het systeem vast en krijg ik een sorry in beeld, terwijl ik wel mijn bankgegevens heb ingevuld, ik krijg hier een koud gevoel van…

Gewenste Oplossing:

Een bevestiging dat ik inderdaad mijn prijs heb gewonnen van minimaal € 20,-- en mijn VIP-kaart, ik hoop op meer natuurlijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miepiekiekuut