Klacht: Verrassingsprijs Bankgiroloterij

op 12 januari 2018 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie dat er meerdere klachten zijn over deze prijs. Er wordt in de brief duidelijk vermeld naar welk adres je moet gaan om je prijs uit te kiezen, er wordt om je gegevens gevraagd en je moet een extra lot kopen voordat je je prijs kunt zien. Sorry, maar ik houd niet van dit soort praktijken. Het is helaas een veel voorkomend iets. Bah

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn verrassingsprijs kunnen uitkiezen met mijn persoonlijke code en zit niet te wachten op verkapte verkoop, dus waar kan ik mijn prijs uitkiezen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma53