Klacht: Verplicht (extra) lot aanschaffen.

timberwolf op 20 januari 2012 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Ook ik (als deelnemer) ontving een kraslot van de Bankgiroloterij. Na gekrast te hebben kwamen er o.a. 3 molens tevoorschijn. Mijn interesse gewekt heb ik op de site gekeken zoals genoemd op het kraslot. Daar staat vermeld dat wanneer je wilt weten wat je gewonnen hebt, je eerst een(extra) lot moet kopen. dan ps krijg je te zien wat je gewonnen hebt.
Dit vindt ik misleiding en niet kunnen!

Maak bekend wat voor prijzen er achter de symbolen zitten.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BankGiro Loterij in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BankGiro Loterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BankGiro Loterij

Heeft op 20 januari 2012 om 14:33 geantwoord

Wij waarderen het zeer dat je al meespeelt in onze Loterij. Als je tevreden bent over het aantal lotnummers, begrijpen wij uiteraard dat je geen extra loten bestelt. Namens de goede doelen danken we je voor je deelname!

Team webcare BankGiro Loterij

timberwolf

Heeft op 23 januari 2012 om 08:18 geantwoord

Er is geen oplossing gegeven! Het feit blijft dat, wanneer ik wil weten wat ik gewonnen heb, een extra lot moet aanschaffen!

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Ik vind niet dat de klacht is opgelost, ik moet nog steeds een extra lot aanschaffen om te zien wat ik met dat kraslot heb gewonnen.

Alle klachten die gemeld zijn door