Klacht: kraslot

birniemoll op 20 januari 2012 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Je wint een kraslot, maar eerst een extra lot kopen dat pas de prijs. schandalig want uiteraard heeft iedereen 3 symbolen wat dat spekt de pot van de bank. Geleerd hebben ze niets. graaien maar. ik ga de loterij van de bgiro opzeggen.

,mvrgr
PABirnie

prijs uitkeren

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BankGiro Loterij in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BankGiro Loterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BankGiro Loterij

Heeft op 20 januari 2012 om 13:55 geantwoord

De Kraskaart heeft u niet gewonnen met u deelname aan onze loterij. Op de kraskaart die u heeft ontvangen staat wel gegarandeerd een geldbedrag. Dit geldbedrag kan varieren tussen de €15,-, € 50,-, €250,-, €1.000.- of zelfs €10.000,-. U ontvangt gegarandeerd een bedrag op uw rekening als u mee gaat spelen met een extra lot in de BankGiro Loterij. Wij waarderen het zeer dat u al meespeelt in onze Loterij. Als u tevreden bent over het aantal lotnummers, begrijpen wij uiteraard dat u geen extra loten bestelt. Namens de goede doelen danken we u voor uw deelname!

Team webcare BankGiro Loterij

birniemoll

Heeft op 21 januari 2012 om 12:01 geantwoord

Dit id geen oplossing. Eerst iedereen lekker maken maar dan de eis eerst een extra lot kopen, waardeloos. uitkeren zonder bvoorwaarden !!!!!!

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BankGiro Loterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door