Klacht: Agressieve verkoop aan deur

op 08 maart 2019 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Geachte dames heren,
Ondanks sticker op voordeur Geen geleur aan mijn deur wordt dochterlief overbluft door agressieve medewerker van BankGiro loterij. Nadien 30 minuten in wacht gestaan te hebben om van lot af te komen, uiteindelijk antwoord: wordt ergens binnen 15 dagen gebeld om aanmelding terug te zetten. Conclusie is dat haar bankrekening in de gaten moet worden gehouden om automatische afboeking te cancellen en je moet alle telefoontjes gaan aannemen waarvan je al van te voren wilt dat je die niet wilt aannemen. Kortom, een heleboel rompslomp om niets. Zeggen stickers op deuren dan niets meer?

Een zeer geagiteerde ouder,

Voor u met vriendelijke groet,

Anita Timp-Jacobs

Wij zijn tevreden wanneer mijn dochter met al haar gegevens uit alle systemen van alle loterijen wordt gehaald. Er mag niets automatisch geïncasseerd worden en wanneer dit afgehandeld is geen benaderingen via telefoon, mail of wat dan ook. Wij zullen zelf voor haar ook het bel me niet register op gaan instellen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BaarloMaasbree