Klacht: Bankbeslag

op 29 april 2020 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

In deze tijd van corona crisis met pin betalingen en geen inkomsten door de crisis. Beslag op mijn bankrekening hier stond geld op voor woonlasten en leefgeld.
Na telefonisch gesprek werd gezegd dat het beslag er niet af kan. Integenstelling tot wat de bank zegt.
In februari een mail gekregen van van arkel daarna niets meer geen enkel contact of aankondiging waarop ik had kunnen reageren en nu bankbeslag.
Hoe kom je in de financiële problemen ?? Dat mag duidelijk zijn

Bankbeslag verwijderen zsm en normale haalbare afspraken maken voor een oplossing.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 06 mei 2020 om 15:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. U hebt uw klacht tevens rechtstreeks aan ons gezonden. Op uw rechtstreekse klacht aan ons zult u van ons een inhoudelijke reactie ontvangen. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

Van Arkel Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 12 mei 2020 om 13:22 geantwoord