Klacht: Bank vertoont zitkuilen

op 05 mei 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb in april 2010 een bankstel gekocht. Duur en van echt leer. Nu is het zo, dat de bank na enkele maanden al zitkuilen had. Ik dacht misschien komen de kuilen weer goed als ik afwisselend erop zit. Ik ben alleen en weeg maar 50 kg. Nu 6 jaar later wordt het steeds erger en de huilen zijn zo diep gworden, zodat ik nu na voren schuif als ik zit. Erg jammer, want het is een fijn bankstel en het was erg duur.
Ik heb watt fotos gemaakt.
Graag een oplossing hiervoor, want over 5 jaar zit ik helemaal in een diepe kuil en moet weer een bank kope. Ik ben u 60 jaar en dacht , dat dit mijn laatste bank zou zijn, gezien ik qualiteit heb gekocht.

In adwachting op uw reactie verblijf ik,

Met vriendelijke groet

ANette Engwer
HErtog van Berryplein 56
6511 cx Nijmegen
Tele. 06 20 74 1111

Een bank die niet doorzakt

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 12 juli 2016 om 13:55 geantwoord

Hej Anette,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat je bank kuilvorming vertoont! We zien dat er inmiddels een melding voor je is aangemaakt en je klacht reeds in behandeling is. We hopen dat er een fijne oplossing geboden wordt.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

We wensen je een zonnige dag toe!

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Anette Engwer