Klacht: Bank verrot binnen 2 jaar

op 01 september 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn ouders hebben een 2 jaar geleden een bank gekocht bij Leen Bakker, als je zegt dat de bank 15 jaar oud is geloof je het ook. Hij ziet er werkelijk niet meer uit, de naden worden nu bij elkaar gehouden met ducktape. Na heen en weer bellen en mailen wordt je ook nog onbehoorlijk te woord gestaan en wordt er gemeld dat de bank niet goed is onderhouden en dat het niet binnen de garantie valt. Als consument mag je een degelijk product verachten en de termijn dat een bank meegaat lijkt mij langer dan 2 jaar. Ik geef Leen Bakker nog 1 kans dit binnen 3 werkdagen goed op te lossen anders ga ik stappen ondernemen en een bezoekje brengen aan t filiaal in Houten. Deze medewerkers kunnen weliswaar niks doen aan de onkunde van het hoofdkantoor maar we moeten toch iets.

Minimaal 50% van het aankoopbedrag retour aangezien we nu weer opzoek moeten naar een nieuwe bank.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Githaatje