Klacht: Bank van Leenbakker is TNT Cargo kwijt

op 30 mei 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb eerder een kast en bank besteld bij Leenbakker, dit zou afgelopen vrijdag de 25ste worden afgeleverd. Een uur later dan gepland werd dan uiteindelijk de kast alleen afgeleverd. De jongens gaven aan dat zij de bank niet in de loods hadden zien staan en na een paar keer bellen ben ik erachter gekomen dat TNT de bank is kwijt geraakt. Er is mij meerdere malen belooofd terug te bellen en ik vind het dan ook meer dan belachelijk dat er niet uit eigen initiatief van leenbakker contact met mij is opgenomen. vrijdag aan het einde van de dag kreeg ik te horen dat de bank nog zoek is en zij dinsdag pas (29-5) pas weten of deze is teruggevonden en wat de status is. Nu ben ik gisteren gebeld en wordt er een nieuwe bank vrijdag afgeleverd. De verzendkosten hoef ik niet te betalen omdat het mis is gegaan. Gisteren heeft alleen de manager van het filiaal in zuidoost aangegeven dat de bank dan in de avond wordt afgeleverd zodat ik niet nog een dag vrij moet nemen (de 25ste had ik bewust namelijk vrij genomen). TNT heeft aangegeven dat dit niet mogelijk is en ook de manager geeft nu aan niets hierin te kunnen betekenen. Ik vind het belachelijk dat ik een extra vrije dag moet opofferen omdat zij een fout maken! De manager geeft aan dat de enige optie een klacht indienen is, dus hierbij!

Mijn dagloon uitbetaald, in ieder geval een extra tegemoetkoming.

Alle klachten die gemeld zijn door Rowaida