Klacht: Bank niet leverbaar maar nog geen geld terug

op 09 oktober 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Een maand geleden heb ik een bank besteld voor eind oktober dit jaar. Nu blijkt de bank niet leverbaar omdat hij uit het assortiment gaat. Medewerker aan de telefoon verteld mij dat zij een afspraak hebben met TNT dat de bank dan niet meer bezorgd kan worden. Bank is al wel gereed voor mij, maar opslaan in magazijn is volgens medewerker geen goed idee aangezien zij dan geen garantie kunnen geven dat bank niet beschadigd. Ook bezorgen kan ineens niet meer ik moet de bank maar halen of mijn geld retour. Ik koos voor dat laatste. Mocht naar het filiaal in Veenendaal komen en mijn aanbetaling retour ontvangen. Daar aangekomen blijkt order uit systeem gehaald te zijn en kassa kan dus niet open. Nu wordt ik door hoofdkantoor gebeld als het goed is en krijg ik mijn geld gestort. 1 WEEK verder niets gehoord! Geld nog niet retour. Bel ik net klantenservice krijg ik als antwoord: ja toch weer met filiaal veenendaal regelen. Kortom van het kastje naar de muur, geen bank op tijd! en mijn geld nog steeds niet terug! Dit valt me erg tegen! Vond Leen Bakker altijd leuke winkel maar ben nu niet meer van plan iets daar te kopen of deze winkel aan te bevelen. NB: ook zeker niet netjes geholpen door personeel. Leen Bakker kan bank niet leveren maar IK ben het probleem.! Graag oplossong

Mijn aanbetaling retour! Dan ben ik tevreden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door nickydegeit