Klacht: Bank niet geleverd

Melanie220507 op 26 januari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op 13-1 een bank besteld met de info, binnen 2 weken in huis. Nu is de bank niet geleverd, en staat er wederom bij binnen 2 weken in huis. Na contact met wehkamp verteld een medewerker dat hij zal gaan mailen om na te vragen wanneer de bank geleverd wordt en mij het de volgende dag te laten weten. Na 4 dagen weer contact opgenomen daar ik niets gehoord heb. Nu geeft de klantenservice aan dat ze dit niet kunnen navragen en geen enkel idee hebben wanneer de bank komt. Kunnen dit niet navragen of me verder met iemand in contact brengen die dit weet.

Ik wil weten wanneer mijn bank geleverd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet is geleverd. Zou u uw klantnummer en geboortedatum samen met de klachtomschrijving willen mailen naar [email protected]? Dan pakken wij het daar verder op. Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:23 geantwoord