Klacht: Bank met gaatjes wordt niet vergoed

op 03 februari 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Na een jaar zijn er twee gaatjes ontstaan in mijn bank. Een vlak naast de leuning en het andere in het zitvlak. Ik woon alleen en heb geen huisdieren. Het enige wat ik met de bank doe, is erop zitten en liggen waar je een bank mijn inziens ook voor bedoeld is.
Mijn klacht gemeld bij filiaal Helmond. Hierbij foto’s laten zien en zij waren het snel met mijn klacht eens. Het was volgens hen een duidelijke productiefout. Ik kon gebruik maken van de garantieregeling.
De klacht werd doorgestuurd naar het hoofdkantoor, echter daar wezen ze mijn klacht af. Zij waren van mening dat de gaatjes zijn ontstaan door mijn eigen toedoen. Hiermee was voor hen de kous af.
Na een bericht te hebben geplaatst op hun Facebook, hebben zij alsnog de reparatiedienst gestuurd. Zij hebben foto’s gemaakt. Daarbij nogmaals aangegeven dat ik alleen woon en geen huisdieren heb. Reparateur kon geen directe oorzaak geven, maar gaf ook niet aan dat dit door mijn eigen toedoen was veroorzaakt. Hij zou het doorgeven aan Leenbakker en het zou afgehandeld worden.
Vandaag weer eens gebeld en Leenbakker blijft bij het standpunt dat de gaatjes zijn ontstaan door mijn eigen toedoen! Dit terwijl de reparatieservice tijdens hun bezoek hier niets van heeft gezegd.
De bank heeft mij 600 a 700 euro gekost en ik moet het nu doen met een bank met gaatjes. Leenbakker benadrukt hun goede garantieregeling maar daar zie ik niets van terug!
Ik vind het ronduit schandalig dat ik op deze wijze wordt behandeld. Dit is geen blijk van klantvriendelijkheid. Ik ben volledig onschuldig aan het ontstaan van de gaatjes in mijn bank.

Als mijn bank wordt omgeruild tegen een nieuwe zonder gaatjes.

Alle klachten die gemeld zijn door vander Bruggen