Klacht: Bank kapot

op 02 augustus 2017 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Hallo Pronto

Iets meer dan twee jaar geleden kochten wij twee banken bij jullie. Ik kocht deze banken omdat de verkoper mij garanderen dat de stof super sterk is. Na een jaar zag ik al veel slijtage aan een zitgedeelte. Niet snel daarna werd het een scheur. Ik heb toen het klachtenformulier ingevuld en kreeg terug dat dit door ons zelf veroorzaakt was. Ik kon dan tegen betaling de bank opnieuw laten bekleden Ik was het hier uiteraard niet mee eens maar helaas geen reactie meer gehad. Nu een jaar later zie ik op de andere bank precies hetzelfde gebeuren. De stof is bijna door en begint al te scheuren. Ik vind deze slijtage nogal snel en extreem vooral omdat het op beide banken is en juist op de stukken waar nauwelijks gezeten wordt.

Ik ben tevreden zodra beide banken kosteloos gemaakt worden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

1 maand geleden - Beste Rianne, Bij welke winkel heb je je bestelling geplaatst. Vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht Riannevdelzen

1 maand geleden - Son (Eindhoven)

Reactie van de melder van de klacht Riannevdelzen

1 maand geleden - Graag hoor ik of mijn klacht opgelost kan worden. Heb ruim een week geleden de locatie van de winkel doorgegeven maar hoor nu niets meer

Bericht van Pronto Wonen

1 maand geleden - Beste Rianne, Wij willen de klacht voor je in behandeling nemen. Zou je ons een mail kunnen sturen naar info@prontowoneneindhoven.nl met daarin foto's van de klacht, en graag ook een ordernummer waarmee de bank toentertijd is gekocht. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk met een reactie bij u terugkomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Pronto Wonen Eindhoven

Reactie van de melder van de klacht Riannevdelzen

6 dagen geleden - Zoals gewoonlijk bij Pronto is mijn verzoek weer netjes afgewezen via de e-mail. En blijft het verhaal dat dit door oorzaken van buitenaf komt. Dat de stof helemaal dun is en dat het daardoor zou kunnen komen komt natuurlijk niet in ze op. Ik heb zojuist een e-mail terug gestuurd maar vraag me nu al af of we tot een passende oplossing kunnen komen komen.

Reactie van de melder van de klacht Riannevdelzen

4 dagen geleden - En inderdaad Pronto heeft goed werkend afschuifsysteem. Ik krijg niets vergoed en er wordt ook niet gedacht aan middenweg. Ik moet zelf voor de kosten opdraaien. Een wijze les voor mij ik koop nooit meer wat bij de Pronto ze leveren naar mijn mening erg slechte kwaliteit/prijsverhouding. En staan nergens voor open

Alle klachten die gemeld zijn door Riannevdelzen