Klacht: bank

op 27 september 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Leen Bakker een hoekbank besteld, deze zou 23 september worden geleverd, is gebeurd maar verkeerde bank!! Na veel gebel zou deze vandaag 27-09-2011 worden geruild, ze zouden er om half 9 zijn maar dus niet! Weer gebeld en toen bleek dat de bank is verdwenen en ze zo snel mogelijk uit gaan zoeken waar de bank is, ze hopen dat het vandaag nog lukt maar vrezen het ergste, dan maar weer een nieuwe afspraak maken!
Dit heeft me nu al 2 vrije dagen gekost.
Ik vind dit dus echt niet kunnen en ben des duivels, als de bank vandaag niet komt kunnen ze hem houden en koop ik wel een bank bij iemand anders, bij Leen Bakker zien ze me dan niet meer en ik zal dit ook zeker tegen iedereen vertellen.
Koop niets bij Leen Bakker!!!!!

Ik vind dit een service van 0 komma 0!!

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk vandaag zorgen dat de bank alsnog wordt geleverd!!!
Het moet toch niet moeilijk zijn om iets goed te leveren!!!
Enige compensatie van Leen Bakker, korting of zoiets.

Dat ik voor 2 uur ben gebeld (en dat ben ik nog soepel) dat de bank is gevonden en alsnog wordt geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door GB100