Klacht: Bank

op 14 maart 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26-10-2015, een 3zits en 2zits bank besteld Aberdeen bij leen bakker in Venlo.
Op 13-01-1016 werden de banken geleverd, en ja hoor 2verschillende kleuren meteen terug gebeld 45min in de wacht gestaan bij de klantenservice ondertussen met me gsm naar filiaal Venlo gebeld nee mevrouw moet toch echt via de klantenservice naar 45min eindelijk iemand aan de telefoon doe ik me verhaal word ik doorverbonden met filiaal Venlo!! Ongelofelijk..
Daarna met foto’s en bon naar het filiaal in Venlo gegaan daar is me klacht in werking gezet zou 3 tot 4weken duren en tot heden iedere week contact met Venlo en niemand weet hoe het ervoor staat.. Is het nu zo moeilijk om te zeggen……

Gewenste Oplossing:

Dat ik nu heel snel eens antwoord ga krijgen waarneer ik me 2goede banken ga krijgen.. En voor dit vervelend tafereel wil ik wel een korting op een tapijt wat ik ook nog moet.. Ik kan helemaal niks aanschaffen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Co5355039370