Mijn Klacht:
Ik heb afgelopen zaterdagnacht 2 motorbanden besteld. Echter kwam ik er in de ochtend achter dat de achterband verkeerde maat had.
Hierop gelijk de bestelling geannuleerd op zondag morgen en 2 tickets aangemaakt en ze benaderdt via whatssapp.
Echter geen gehoor gekregen en daarbij maar gelijk een mail verstuurd die mail werd besntwoord maandag op einde van de dag.
Daarin stond dat ik direct contact moest zoeken en dat diegene niks voor mij kon doen. Echter heb ik direct contact gezocht middels de mail en whatsapp want dat zijn hun enige contact mogelijkheden.
Ze hebben nergens op gereageerd meer en mij gisteren na 18:00 voorzien van een track and trace code ondanks mij annulering. En dit alles zodat ik 30euro per band retour kosten moet betalen dus 30×2 is 60euro!
Ik heb alles gedaan en doorlopen zoals het wettelijk staat vastgelegd echter geeft deze bedrijf daar geen enkel gehoor aan en die negeert gewoon de europese wet en regelgeving tussen consument en verkoper.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat ze de banden annuleren of mij voorzien van gratis retourlabel aangezien ik alles op tijd heb doorgegeven
