Klacht: Slechte kwaliteit banden

Pealko op 29 mei 2024 over Bandenleader.nl in de categorie Auto Onderdelen

Op 28 april 2024 Bridgestone Alenza 245/50/19 bestelt en geleverd gekregen. Na uitpakken geconstateerd dat zijvlaken verkleurd en droog zijn. Ook zijn de banden op een paar plekken aan de rand van het loopvlak gedeukt/vervormd. Bandenleader zegt dat het allemaal geen kwaad kan en de banden gewoon gemonteerd kunnen worden, ondanks schriftelijke verklaring van mijn bandenmontagebedrijf, die het niet verantwoord acht de banden te monteren.
Ben nu al 3 weken bezig, maar je wordt gewoon afgewimpeld, dat ze er niks aan kunnen doen. Mag ze terugsturen voor € 120,-, wat onacceptabel is. Dan nog is het niet zeker, gezien ervaring van anderen, dat je je geld terug krijgt. Heb Bandenleader in gebreke gesteld en Banden achtergehouden als bewijs.

Volledige terugbetaling van het aankoopbedrag en kosteloos retourneren

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Bandenleader.nl
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bandenleader.nl

Reactie van de melder van de klacht Pealko

3 weken geleden - Doen werkelijk niets om klacht op te lossen. Nemen klant totaal niet serieus. Zou iedereen willen adviseren niets bij Bandenleader te bestellen

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bandenleader.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pealko