Klacht: Opgelicht: Niets geleverd en niets terugbetaald

op 03 mei 2019 over Bandenleader.nl in de categorie Auto Onderdelen

Band met velg gekocht incl. montagebalanceren op 124 en TOT OP HEDEN nog steeds niets ontvangen (besteld artikel of geld).

Pakket bleek op 174 aangeboden door vervoerder DPD bij een montagebedrijf, gekozen via de website van Bandenleader (BL).
Het montagebedrijf heeft de zending geweigerd, omdat men van niets wist.
Band en velg (was al gemonteerd door BL) op 174 doorgestuurd naar magazijn vervoerder DPD.
Op 234 aangekondigd dat BL in gebreke zou zijn als binnen 3 werkdagen nog niets is ontvangen.
Op 264 ’s avonds BL in gebreke gesteld en wil de beloofde terugbetaling uiterlijk op 294 voor 18.00 u.
Op 274 is volgens het trackingsysteem van DPD het pakket weer retour gezonden en aangekomen bij DPD in Duitsland. Die ontvangst is ook toegegeven door BL.
Ze doen bij herhaling gewoon niets, hoewel ze zo af en toe beloven wel iets te doen (‘wij werken er aan’) of ‘er mee bezig’ te zijn.

Je reinste DIEFSTAL OPLICHTERIJ!!!
Gewoon CRIMINELEN dus.

Zoals door hen beloofd: Het betaalde bedrag terug op mijn bankrekening en vanaf 5 werkdagen na nu met rente 6%jaar.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bandenleader.nl

Reactie van de melder van de klacht ogo48146ikke

6 maanden geleden - Bandenleader heeft aangegeven dat zij de klacht niet in behandeling nemen. CRIMINELEN NIETS KOPEN bij Bandenleader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bandenleader.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ogo48146ikke