Klacht: Banden niet geleverd

Krissiediem op 19 juli 2023 over Bandenleader.nl in de categorie Auto Onderdelen

Op 04-07-2023 4 banden besteld bij bandenleader.nl. Sinds 06-07-2023 staan de 2 trackingnrs stil bij dpd. Ticket aangemaakt bij bandenleader en 1x een reactie van ene Jessica gehad dat ze de vervoerder hadden gecontact en ik zsm reactie kreeg. Vervolgens geen reactie meer gegadigden, ook niet via WhatsApp. Zelf contact gelegd met dpd,maar als ontvanger kan ik niets doen, bandenleader moet een zoekopdracht starten bij dpd hiervoor. Er was bij dpd niets bekend over dat bandenleader al contact had gezocht met ze, betreffende mijn zending. Lijkt erop dat ik zowel mijn geld en banden niet krijg. Bestel hier nooit!

Ik wil mijn geld terug ofmijn banden zsm geleverd hebben,zo breed heb ik het helaas niet

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bandenleader.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bandenleader.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Krissiediem