Klacht: Band na 8 maanden in de naad gescheurd

pfverstegen op 03 november 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn 8 maanden oude Cortina U1 (weinig gebruikt ) had opeens een scheur in de fietsband in de naad. Fietsenwinkel zegt dat ik op zachte banden gereden heb en het daardoor komt. Dit is helemaal niet waar.

Gewenste Oplossing:

Als de band vergoedt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

4 jaren geleden - Beste Peter, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze service. Ik zie dat u al contact heeft gehad met ons en dat wij de foto twee keer door hebben gezet naar onze technische afdeling. Helaas zijn zij tot het besluit gekomen dat dit geen garantiewerk betreft. Wij kunnen helaas ook niet terugvinden dat u een onderhoudsbeurt heeft laten uitvoeren, dit is noodzakelijk voor het behoud van uw garantie. Je kunt de voorwaarden ook teruglezen op onze website: http://bit.ly/2h0lpIo Ik hoop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Lekker makkelijk. Voor mij en familie nooit meer fietsenwinkel.nl. Wat een slechte service. Dus je moet de onderhoudsbeurt bij jullie doen anders krijg je geen garantie

Bericht van Fietsenwinkel

4 jaren geleden - Beste Peter, We willen je graag helpen en een afspraak voor je inplannen bij een van onze servicepartners. Echter valt de reparatie niet onder garantie. De fiets is een gebruikersproduct en zal dus goed onderhouden moeten worden. De voorwaarden die wij hieraan stellen zijn de voorwaarden die je ook vanuit de fabrikant krijgt. De slijtage aan uw fietsband valt in dit geval niet onder de garantie en zult u dus zelf moeten vervangen. Om alle voorwaarden nog eens terug te lezen verwijs ik u naar onze volgende pagina: http://bit.ly/2ilDIYX Ik hoor graag of we een afspraak voor u aan kunnen vragen bij een van onze servicepartners. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Nog nicht vielleicht!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 04 november 2017 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Peter,

Jammer om te lezen dat u geen gebruik wilt maken van een van onze servicepartners. Helaas kunnen we de band niet onder garantie repareren, zoals in eerdere berichten is aangegeven. Wel willen wij u nogmaals de mogelijkheid aanbieden om via ons een afspraak in te plannen bij een van onze servicepartners, zodat zij de band kunnen vervangen voor u. Wanneer u toch besluit om hier gebruik van te maken, dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
Wynand - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door