Klacht: tarief verschil binnen 1 tandartspraktijk

op 06 januari 2012 over Bambodino kindertandarts in de categorie Tandartsen

vanmorgen ben ik met mijn dochter bij Bambodino kindertandarts in Rotterdam geweest voor het vullen van 2 kiezen mijn rekening was voor 2x E111 eenvlaks vulling 281,00 euro pas toen de behandeling al bezig was en ik akkoord was werd mij verteld dat we ook gebruik mochten maken van de locatie in Dordrecht omdat wij hier dichterbij wonen tussen neus en lippen door werd mij ook snel verteld dat deze tandarts iets goedkoper was maar de tarieven kwamen binnenkort op de site zei zij nog tegen mij, ik had voor de locatie in Rotterdam gekozen omdat mijn opa en oma hier vlak bij wonen dus het makkelijk te combineren is met een bezoekje aan hen. Niet wetende dat de prijs niet iets goedkoper is maar een heel stuk goedkoper. Ik vond het al erg duur je moet hier ook gelijk afrekenen dus kon gelijk 281,00 pinnen dus ben vanavond even gaan rond neuzen en zo kwam ik op de tarieven lijsten van de locaties Rotterdam en Dordrecht nou is dit het tariefverschil van 2 locaties binnen 1 praktijk:

Rotterdam code E111 eenvlaksvulling euro 140,80
Dordrecht code E111 eenvlaksvulling euro 77,46

dit betekend dus dat ik bijna het dubbele heb moeten afrekenen!!! als ik hierover eerder geinformeerd was was ik natuurlijk naar de locatie in Dordrecht gegaan maarja wie verwacht er dat er zoveel prijsverschil is bij 1 tandartspraktijk met 2 verschillende locaties?

ik hoop dat u mij hiermee kan helpen!!!

een compensatie van het verschil in tarief, omdat ik hier van te voren niet over ingelicht ben!

Alle klachten die gemeld zijn door terrylindsy