Klacht: 4 kinderen vooruit betalen

Roukienl op 17 januari 2012 over Bambodino kindertandarts in de categorie Tandartsen

wilde met mijn 4 dochters voor controle naar de tandarts werd mij te verstaan gegeven dat we mochten komen maar alle behandelingen vooruit moeten pinnen.
Zit je zo op de 600 tot 800 euro met wat behandel werk erbij.
Dit terwijl we een erg goede verzekering hebben bij menzis die alles rechtstreeks betaald (speciaal hiervoor gekozen)
Ten eerste vragen tandartsen in het algemeen al een vermogen maar om dan ook nog vooruit betaling te eisen is wel erg makkelijk je geld verdienen.

Snap best dat er een risico is als er rekeningen moeten worden gestuurd maar dat is ook af te dekken met bijvoorbeeld famed.

Sterk het gevoel dat hier wel op een erg makkelijke manier geld verdiend word, en op een bijzonder klantonvriendelijke manier.

Behandelen, factuur sturen, geld ontvangen van verzekering en/of klant.

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

12 jaren geleden - Beste Roukienl, Dat is inderdaad wel veel geld om voor te schieten. Tandartsen mogen inderdaad zelf bepalen hoe ze de rekening bij hun klanten aanbieden. Misschien kan je de tandarts vragen om een betaaluitstel zodat je de rekening eerst kan insturen aan Menzis. Daarna kan je dan de tandarts betalen. Vriendelijke groeten, Leontine Seuren, Menzis webcare

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - We zitten inmiddels met zijn allen bij Topdent in Rotterdam, dit is ook de tandarts waar we als ouders al bij zaten (tot volle tevredenheid) eigenlijk doen ze geen kinderen maar ze hebben voor ons een uitzondering gemaakt.

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

12 jaren geleden - Beste Roukienl Wat fijn dat deze tandarts een uitzondering voor jullie heeft willen maken! Vriendelijke groeten, Leontine Seuren van Menzis webcare

Alle klachten die gemeld zijn door