Klacht: Uitblijven vergoeding schade na aanleg glasvezel

MOprakke op 02 mei 2023 over BAM in de categorie Bouwbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de aanleg van glasvezel in de straat is ons riool beschadigd. Hierdoor een week in de verstoppingsellende gezeten. Na uren zoeken werd door de rioolservice de oorzaak gevonden: het riool was kapot door de glasvezel kabel.
Direct conact opgenomen met BAM: ik kon de schade laten herstellen en de rekening opsturen. Dit is per mail bevestigd. Later nogmaals telefonisc omdat het een ingewikkelde klus bleek. Maar nee, ik kon de rekeningen gewoon indienen. Inmiddels ruim €3000 aan schade netjes ingedient, maar al 1,5 maand niets meer gehoord, anders dan: we geven het door aan de projectleider . Maar van de project leider niets vernomen….

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk schadeloosstelling en betaling van ingediende schadeclaim

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BAM

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BAM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MOprakke