Klacht: Foutieve aansluiting omvormer zonnepanelen nieuwbouwwoning

Maarten Cleo op 20 december 2023 over BAM in de categorie Bouwbedrijven

Beste,
Sinds 06-06-2023 is onze nieuwbouwwoning opgeleverd door de BAM. Tot onze schrik wekte onze zonnepanelen geen stroom op. Na telefonisch contact is er op 20-11-2023 een monteur van de BAM (Robert) langsgeweest. Nadat deze meneer 20 minuten heeft gesleuteld aan de omvormer verteld hij os dat deze verkeerd is geinstalleer door de BAM!! Hij vertelde dat de nullen en de enen verkeerd zijn aangelegd, wat dat dan ook mogen betekenen. Vervolgens krijgen wij een afmelding op dezelfde dag (20-11-2023) van onze servicemelding dat het probleem is opgelost. Hierop hebben wij een email verstuurd met de vraag de schade van de misgelopen opgewekte stroom aan ons te vergoeden gezien het feit dat de aansprakelijkheid ons inzien bij de BAM ligt.

Op onze reactie krijgen wij een email van mevr. Gabrielle Capuozzo dat als wij niet akkoord zijn met de oplossing wij bezwaar moeten aantekenen voor 01-12-2023. Hierop hebben wij gebeld met deze mevrouw, die mijn partner vertelde er niets aan te kunnen doen. Op 22-11-2023 heb ik gebeld met de BAM en gesproken met vooornoemde mevr. Gabrielle. Ik heb haar uitgelegd wat ons probleem is en dat wij gecompenseerd willen worden. Zij moest dit gaan overleggen met haar manager. Afgesproken dat zij mij binnen een week zou terugbellen. Wij zijn inmiddels drie weken verder en hebben nog steeds niets vernomen!! Vanochtend heb ik gebeld, mevr. zou terugbellen voor 12.00 uur. Weer niets, rons drie uur weer gebeld, weer niets, en rond vier uur gebeld maar nog steeds niemand die mij kan doorverbinden. Vervolgens heb ik gevraagd naar een manager om daar mee te spreken. Ook deze manager was er niet. 3 maal kreeg ik te horen dat zij niets konden doen en dat ze het zouden doorgeven.
Mijn moed is me naar de schoenen gezonken over de manier hoe wij worden behandeld.

Graag zouden wij gecompenseerd willen worden voor de misgelopen opgewkte stroom vanaf 06-06-2023 t/m 20-11-2023. Uiteraard praten we over een billijke vergoeding in EURO's

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BAM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BAM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten Cleo