Klacht: BAM en slimme meters

Philippe van der Meij op 27 juli 2023 over BAM in de categorie Bouwbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De BAM is 25 juli 2023 langsgekomen om slimme meters te installeren. Er wordt echter deze dag niets gedaan want de BAM heeft niet de juiste materialen in bezit voor plaatsing vd gasmeter. De BAM komt terug op 26 juli maar geeft dan aan dat ze niet het juiste gereedschap hebben om de elek.-meter te demonteren. De elektriciteit meter zit vastgebouwd met een 3 tal moertjes. Het moertje linksonder kan niet door de monteur verwijdert worden omdat de monteur aldus niet het juiste gereedschap in bezit heeft; de monteur vertrekt dan zonder iets gedaan te hebben en meldt dat de opdracht niet uitvoerbaar is.. Klant is er daarna zelf in gaan verdiepen en het linkermoertje zelf eenvoudig verwijderen. Ondanks diverse telefonische contacten met de BAM op 26 en 27 juli waar BAM medegedeeld wordt dat het bewuste moertje reeds verwijderd is, blijft BAM weigeren om terug te komen. BAM houdt voet bij stuk dat de meter niet te demonteren is. De afspraak lijn medewerker van de BAM kan niets doen omdat de planningsafdeling de opdracht als niet uitvoerbaar beschouwd. De planningsafdeling en weigert verder om inhoudelijk erop in te gaan. De afdeling planning van BAM weigert ook om de klant terug te bellen. Klant wil een foto sturen waarop zichtbaar is dat de moer is losgehaald en dat de meter verwijderbaar is. BAM is daartoe niet geïnteresseerd en blijft bij haar standpunt dat de meter niet de demonteren is. En verwijst dat klant een klacht kan indienen. Medewerker zou een mail sturen waarop klant de klacht kon melden (tot op heden geen mail gehad).

Gewenste Oplossing:

Dat de BAM beter communiceert.
Dat de afspraken lijn van de BAM daadwerkelijk bevoegdheid krijgt om in dergelijke situatie alsnog een afspraak in te plannen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BAM

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BAM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Philippe van der Meij