Klacht: Medewerker

op 25 januari 2020 over Ballorig in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 2 maanden geleden waren wij hier. Er was toen een amateur crew. Alle klanten moesten een half uur wachten tot het eten klaar was. Als smoes werd er gezegd dat de leiding gevende ziek was.

Vandaag zijn we hier weer. De zelfde team staat er. We hadden een kids deal muntje gekocht. Die zijm we kwijt geraakt. Ik liep netjes naar de medewerker en liet de betaling zien. De medewerker praatte met een heel naar toon en heel brutaal. Dat het niet kan en op eigen risico en een heel naar preek. In plaats van dat ze zegt meneer wat jammer, maar helaas geven we niks.

Ik kom hier niet meer terug na deze twee aanvaringen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als personeel op een normale manier om kan gaan met de klant en niet zo brutaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ballorig over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem1591