Klacht: Abonnement

op 02 februari 2020 over Ballorig in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al 3 jaar een abonnement bij ballorig veldhoven. Wilde mijn abonnement verlengen en nog een abonnement bij doen kom ik er achter dat ze opeens met de prijzen 11euro per kind duurder zijn geworden. We zijn 1feb. Geweest om de abonnementen te verlengen maar waren 1 dag te laat sinds 1 feb. Zijn die prijzen in gegaan terwijl dat ik dat nog niet eens wist of ergens heb zien staan. Vind het heel frustrerend. Ze hadden dat wel even duidelijk aan mogen geven of een mail mogen verzenden.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 2 abonnementen voor de oude prijs kan nemen. heb ze zo ook meteen geannuleerd. En 17euro entree betaald dat zal ik niet nog een keer doen. Hoop dat jullie nog even contact opnemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ballorig over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door AslihanDe