Klacht: Balansrekening afgelost

op 11 juni 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb enkele weken geleden mijn balansrekening afgelost. Ik dacht hiermee van de maandelijkse betalingen af te zijn. Helaas ontving ik vandaag weer een mail dat ik mijn rekeningoverzicht klaarstond en het verzoek 3 euro en nog wat te betalen.
Ik wil hier graag vanaf en dus mijn balansrekening opheffen. Alles wat ik hierna bestel betaal ik voortaan via Ideal.
Kunt u mij zeggen hoe ik dit kan regelen, zodat ik niet onnodig kosten moet betalen?
Helaas kan ik hierover niets vinden op jullie site. Best kwalijk vind ik, want aanmelden gaat ontzettend gemakkelijk.

Wanneer mijn balansrekening (die op 0 staat) wordt opgeheven. Ik wil niet op extra kosten gejaagd worden.
Ik zou hiervan graag een bevestiging per mail willen ontvangen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 11 juni 2016 om 21:34 geantwoord

Beste Eveline,

Ik zie dat er op dit moment nog 3,08 euro open staat en dit is de rente bovenop het openstaande bedrag. Indien je dit betaald kun je de balansrekening definitief sluiten. Dit kun je doen via je eigen account onder 'service & contact' staat een kopje met 'reageer via email'. Zodra je hier op klikt, kom je bij het contactformulier uit. Je kunt dan aangeven dat het om een financieel product gaat -> kredietovereenkomst -> stopzetten. Wanneer je deze stappen gevolgd hebt kun je onderaan in het witte balkje aangeven dat je de balansrekening definitief wilt sluiten. Op deze manier komt het bij onze financiele afdeling terecht en zij zullen ervoor zorgen dat het afgesloten wordt. Hier ontvang je dan ook een bevestigingsmail van.

Ik hoop dat het op deze manier duidelijk is. Zo niet, dan horen we dat graag.

webcareteam wehkamp.

Alle klachten die gemeld zijn door Eveline Bollemeijer