Klacht: Bagger slechte service.

op 22 juni 2021 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Doen er ALLES aan om de klant maar niet te hoeven helpen.
Na aankoop van allemaal whirlpool apparaten staat nu binnen 2 jaar al voor de 4e keer de monteur in mijn keuken. Nu voor de vaatwasser, met een kapotte flowmeter. Dat wist ik al toen hij kapot ging, maar die mails met foto’s en filmpjes doen ze niks mee. Maar nu bijna 2 MAAND verder, talloze mails en telefoons krijgt de monteur de vaatwasser er niet uit. Heb hem het ook niet echt zien proberen. Moest zelf de plank er ook al Voorweg halen terwijl hij stond toe te kijken. Er word van te voren niets over gecommuniceerd wat er van ons verwacht word.
Na 2x een rukje geven aan de vaatwasser besloten niet verder te gaan en maar weer een afspraak te maken. (Over 2 weken)…………… we moesten zelf de vaatwasser er maar uit halen.

Tijdsindicatie was tussen 12 en 15u. Monteur kwam om 15;15 aan en is om 16:30 weer weg gegaan. Als dat een keer gebeurd is dat niet zo erg maar als dit elke keer gebeurd zijn mijn snipperdagen snel op aan wachten op een monteur.
Vorige monteur kwam bij een andere afspraak om 07:45 achterom gelopen en stond ineens in mijn keuken. (Tijdsindicatie 08:00 – 12u) heb verzocht de volgende keer aan te bellen….

Helemaal Helemaal zat van. Voor mij NOOIT geen whirlpool meer. Krenterige lui.

Als de pruttel gewoon binnen de beloofde garantie gemaakt word. Ik heb gewoon garantie maar de vaatwasser kan niet gemaakt worden dus heb ik er ook geen drol aan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mathildeschrijver