Klacht: Bagageweegschaal ryanair Charleroi

op 18 september 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Thuis bij het vertrek nog even kijken naar het gewicht van onze koffer, we hebben opvoorhand een gewicht van 20kg gekozen en ook voor betaald omdat we met 4 personen reizen(1 volw en 3 kinderen) , ik weeg mijn koffer thuis met een daarvoor aangekocht apparaatje en tja ik zit een paar 100g boven de 20kg, maar van zo’n beetje gaan ze niks zeggen!(denk ik) Daar aangekomen, we plaatsen onze koffer op de band en deze geeft 22kg aan!!!!! dat is bijna 2kg verschil met thuis, tja 10euro per kg bijbetaald maar dat vind ik echt afzetterij!!! Ikzelf weeg 53kg!! Ik kon ook 80kg wegen, dat is een verschil van 30kg, daar moet je toch ook niet voor bijbetalen!!! ten eerste zo foeteren met de weegschaal en moeten bijbetalen vind ik erover en ze kunnen toch mild zijn ook he voor een paar 100g, we reizden met 4p en 1koffer!! 1p van 53kg 2p van 30kg en 1p van 12kg! dat is het gewicht van soms 1p en dan moeten bijbetalen van een gewicht dat dan ook niet klopt!!!

Ik zal pas tevreden zijn als de weegschalen regelmatig worden gecontrolleerd en bij een klein overgewicht van de koffer ze ook naar de passagiers eens kijken!! er zitten mensen int vliegtuig die amper in de stoel passen!!! die moeten dan ook maar bijbetalen!! Komaan 20 euro bijbetalen voor een paar 100g!!!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kristien Peeters